lugn helg med massa jobb.

igår jobbade jag 7-18, men hade även 3 och en halv timmes rast. Därefter hämtade tjejerna upp mig och vi drog vidare till åker på hockey. Så kul vi hade, därefter donken. Lugn kväll, riktigt skönt :)

Idag är jag uppe med tuppen och ska jobba dubbelpass, georges 11-15 sen börjar jag jobba 16.00 i eskilstuna och jobbar typ till 02.00 om inte 03.00, men fucking aweome! :)

Två lugna helger utan fest är skönt :) Söndag blir det massa jobb och plugg.


Nu, Solsidan!


Bästa!


Min helg!

Min helg har bestått av utgångar, fika och chill. orkar inte skriva så mkt mera nu. är trött, nu blir det film. hörs senare!

En sak bara, min mobil har gått sönder. :( buhuu.. men kanske är meningen att jag ska köpa mig en touch nu då? De tror jag iallafall, japp en touch får det bli! min mobil hade disco igår, sjuka jävel alltså. haha ;)


H&M


Min nya navelpiecing

Juste, glömde visa min nya navelpiercing jag köpte här om dagen, eller ny och ny. köpte tre berlocker och hängde på, då blev den mycket längre och glammigare, haha.




dusch

Nyss duschat, skööönt. Nu sitter jag i mjukis kläder och bara myser. Imorgon ska jag träffa två av mina underbaraste men mest saknade,  nämligen lisa och linnea <3


nu blir det att tvätta bort sminket, haha.


Jobb.

Kom hem för en stund sen, idag har jag jobbat sen fikat med saknade vänner. mys! Nu är jag hemma och ska snart träffa Fia, hon åker ju till kristianstad imorgon och är borta en vecka.


RSS 2.0