bad update

har inte haft tillgång till internet, så har ej kunnat blogga ngt..

men helgen var awesome, bilder kommer imorgon eller i övermorgon. =)
Idag har jag tagit det lungt, varit på skolan, sagt hejdå till underbara maria, träffat sejla och hennes kusin samt en fika med fia. mys! Nu är jag med Carro i länna =) Vi ska snart bege oss till stan igen. puss på er =)

Fix

Är hemma hos carro nu med henne, vi ska fixa oss inför ikväll, ikväll blireee feest :)

slänger in ett inlägg från festen senare :D


Ikväll kör vi all in

Igår, fredag!
Så jobbade jag, hann även med att fika. Sen tog jag det bara lungt hemma hos Carro. Nog första fredagen på jag vet inte hur länge, haha.

Men idag kör vi all in :D Såå jävla kul !

Har precis städat mitt rum, senare blir det fika och bolaget. Hörs senare!


Torsdag

Hann inte blogga imorse för jag vaknade allt för sent, då menar jag inte att jag försov mig så jag kom försent till jobbet utan jag vaknade tio minuter innan bussen så var bara att springa dit direkt typ. Har jobbat idag iallafall, sen blev det en fika med bästa sejla. om en timme drar jag och sejla på zumba med mia, verkar ju vara as kul! Kvällen kommer spenderas med Carro, med film och mys. Jobb imorgon igen båda två, så då kommer jag iallafall komma upp i tid (:


Smycken alá H&M





I'm in love.


Jobb.

Godmorgon, var för trött igår så slängde aldrig in bilden, hehe. Idag har jag iallafall jobbat, sen blev det en kaffe med Sejla och sedan hem till hennes söta kusiner, snacka om att jag saknat dem. Sen hann jag även med en fika hemma hos bästa b. nu ska jag snart sova tror jag, ej trött men kommer vara trött imorgonbitti annars, då det blir jobb kl 07.00 igen :D Älskar mitt jobb! Bäästa :D

har ej fixat frissan här ser jämnare ut och bättre när det är fixat.


Större läppar tack!


hemma efter jobbet plus fika.

Slutade tidigare idag än vad jag brukar göra, men gosh så trött jag varit hela dagen idag alltså. kan också bero på hur mycket folk det är och såå. men men, ska lägga mig tidigt idag så jag är super pigg imorgon bitti då jag börjar jobba kl sju igen.. :D

Sov hos Carro inatt, mys! Vi lagade kycklingpytt och kollade på tv.. Och sen så klippte jag mig ju även igår :D lägger upp bild på det snart! :D

Träffade även bästa linnea för en stund sen, underbart vare! Älskar dig baby.


bruden är grym.


Fikat

Idag har jag fikat med alla möjliga, mysigt.

om en och en halv timme ska jag hem till steffi och klippa mig, lika bra och köra på nu innan jag ångrar mig. har ju velat fram och tillbaka. haha, håret växer ut!

Sen vid åtta ska jag träffa Carro och bara ta det lungt och ha det mysigt. Jobb imorgon och resten av veckan fram till fredag, underbart :D


jag och carro på nyår.


Summer tipsar

Detta skulle jag vilja ha en svalare sommar dag. Så himla snyggt!


Jag som liten =)


i love you, man

imorse när jag och maria vaknade så blev det film nästan direkt, vi tittade på i love you, man. den var bra, bleb chips och popcorn till frukost, aldrig fel ha? (:


Förstår inte grejen..


Mys lördag.

Nu väntar jag på att sejla ska hämta upp mig, och då ska vi vidare mot tosterö (andra sidan stan). Jag ska hem till Maria och bara ta de lungt och mysa, kolla film och äta massa gott.


Blev utgång igår

Först fikade jag hemma hos Sejla på dagen, sedan drog vi ner till stan och fikade med några vänner (: mys!

Sen vart de..
En spontan utgång vart det med tjejerna, riktigt rolig kväll må jag säga. förkröket var också lyckat, men det är ju klart.. det var ju hemma hos Carro E. ? ;D Här har ni bilder då :)


Pigg & Glad =)

Jag var så trött igår så jag somnade redan runt kvart över sju =o haha. Vaknade till några gånger men lyckades sova hela natten fram nu till halv sju. Sköönt, nu är jag iallafall utvilad! Ska snart börja fixa mig och dra ner till jobbet och träffa Maria, vi ska diskutera lite jobbdagar och sådant. (:

Jaa, och idag är det fredag också, men har faktiskt inga planer. Vad ska ni göra ikväll?  (:


Halebop

Dessa spelades också in på 12timmars, nu har ni något att kolla på och skratta åt tills jag är hemma igen :)


På jobbet

Är på jobbet nu med bästa Maria. Vi har det mysigt med massa snack. Vad som händer resten av dagen får vi se, kanske väntar tills Maria slutar? Ärsch vi får se. Hörs senare! Ska nog ha en frågestund senare :) Vad skulle ni tycka om det? :)


klockren bild.

bilden är ifrån när vi jobbade på 12timmars.


Summer tipsar

Snygga byxor från HM. 299:-



Men egentligen vill jag bara köpa massa sommarkläder för att jag saknar sommaren och vill bara ha sommar nu, men ingen ide att jag säger att jag härdanefter bara ska köpa det för vet själv att det aldrig kommer hända, lixom come on? Jag är en shopaholic rent ut sagt. haha


Snart klar!

Maria snart kommer jag :)


Godmorgon

Idag mår jag bättre, skönt riktigt skönt.

Ska väl snart börja fixa mig och sedan dra ner till maria på jobbet :)

Fick en fråga om vart jag köper min hårförlängning och det gör jag på rapunzelofsweden.se :)


Grattis till körkortet älskling!

Sååå Stolt över dig baby :)



Älskar dig!!


Summer tipsar

Snyggare skor dåå.


kommer från nelly.com


Jag är så glad!

Fick reda på igårkväll att jag kommer få två fasta jobbdagar, sen blir det ju att man hoppar in andra dagar då de behövs. Skönt, riktigt skönt. Nu håller jag och Maria bara tummarna för resten. Hoppas Hoppas!! Tänker inte avslöja mera nu, utan de får vi se när vi vet, maybe ;)

Idag ska jag iallafall fika med Maria mellan ett och tre, mysigt! Vi har en hel del att snacka om.

Och för ni som undrar, jag är fortfarande proppmätt sen igår, haha.


Nya jobbtröjor

Klickade hem lite nya jobbtröjor, det behövs ju alltid. och sen ska jag även fixa en hylla i min garderob med endast jobbtröjor osv. Mycket enklare att hitta då också, eftersom jag lätt stökar ner i min garderob, men nu har jag faktiskt hållt den fin ett jävla bra tag nu. duktigt av mig :)

Men men, dessa fick det bli. och även två bhar, det behövs ju alltid?






helt vanliga tröjor jag vet, men de är i helt vanliga vi jobbar i. det som är synd med hm's hemsida att det ej har alla bhar som de har i buktikerna, för litet utbud på internet om jag får säga det själv. håller ni inte med mig?!

Men det som är bra att det redan kommer runt nästa vecka.


Hell No!

Idag vare första gången på jag tror fem år jag åt så mycket som jag gjorde idag, pinade i mig en hel ceasar sallad på jobbet enbart för marias skull! och dom är verkligen as stora. Kan ju säga er att jag mådde inte bra efter det, fick knappt någon luft asså. Men gott vare, haha.

Min dag spenderades på Georges, hjälpte Maria sen när hon slutade så åt vi mat, och fixade lite saker. Vid sex tiden drog vi hem till födelsedagsbarnet och blev bjudna på massa fika, mycket trevligt vare där. Nu har jag precis kommit hem och kommer nog inte tänka på mat på länge asså. haha.

jag vet, jag är djur.

Hoppas ni haft en bra dag, här sitter man proppmätt och ska nog snart lägga mig i sängen o kolla på en film.


Godmorgon

Vaknade nyss, ska börja fixa mig snart, sen kila ner till Jobbet och hjälpa Maria lite nu på morgonen. Mysigt med våra pratstunder och allt blir så mycket roligare. Runt fem idag är jag bjuden hem till Sara som fyller år. Sen under dagen får vi se vad som händer helt enkelt, hörs lite senare! puss på er


i somras var jag blond, bjuder på bilden.


Grattis Sötnos!

Idag fyller min underbara vän Sara 20!! :D


my tattoo.

never let the fear of striking out keep you from playing the game


a cinderella story.

En film som jag kollar på väldigt ofta, helst varje kväll. pga att jag känner igen mig så väl i den filmen, den får mig att tänka, ta beslut m.m. "jag är den där kafé tjejen" som sliter för att kunna göra saker. men det inte alltid räcker till. att leva utan en förälder och försöka få ekonomin att gå ihop. Jag har mina närmsta vänner, men resten är bara skitsnackare rent ut sagt. Folk säger saker för att de ska låta bra för att jag ej ska göra saker. och jag håller med dem, dumt nog. gosh, vad jag älskar den filmen. tyvärr har inte slutet av filmen hänt mig än, mer än att jag pratar med en kille lite då och då, men come on, it's not a big deal, och det kommer aldrig hända. Det viktigaste är ändå att jag tror på mig själv, precis som hon gör. att jag aldrig ger upp, att jag går igenom så mycket men att jag alltid vet att det kommer solsken efter regn, att jag kan klara allt bara jag tror på mig själv. och just de att jag tror på mig själv gör mig till den starka tjejen jag är idag. trots hur mycket problem jag själv har, så tycker jag alltid mer synd om de andra.



nu blir det att se filmen.


k.

det börjar med vi, och avslutas med dem.

aya, acceptera läget.


Summer tipsar



söt sommarklänning, H&M 99:-


Film

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film, tänkte försöka somna tidigt så jag orkar upp imorgon. får väl bli en beck film tror jag, hörs imorgon när jag vaknar. puss, sweet dreams.



har även umgåtts med sejla idag, blev en kaffe på stan.. vi träffade maria också. mys


tattoo.

Fyra stycken tatueringar är vad jag vill göra just nu. undra vilken jag ska börja med? We will see. Men i slutet av denna månad ska det sitta minst en till på mig iallafall.

love tattoos.


Jag saknar min kusin!

min söta lilla prinsessa.


fiskbulls lunch

Äntligen blir våran efterlängtande och saknade fiskbulls lunch av. klockan två drar jag hem till BÄSTA lisa och lagar mat till henne och mig, "jag och aida har ju ett matlagningsprogram" så idag kommer lisa få se avsnitt 2. mycket intressant. haha, kanske slänger upp en video på det senare. we will see. nu ska jag ta en dusch och fixa lite innan jag ska röra mig hem till henne. men under tiden kan ni kolla igenom vilka minnen hon och jag har tillsammans, iaf några. ni kan även få lyssna på våra låtar som väcker dom största minnena.

en del av minnen är bara från när vi var små, eftersom vi är barndomsvänner.

men sen har vi också vårat år 2010 som nog är det år som vi gjort de största sakerna tillsammans, som när vi och sejla och linnea åkte till turkiet, alanya i maj.



Och därefter så träffades vi alltid och moffade och flippade och hade kul.
Vi gjorde en musikvideo, men den är inte tillgänglig nu så ni får en bild ifrån de ist.
och låten som vi skämtade och spelade in till, haha.



I mitten på juni drog jag och lisa tillbaka till alanya igen, och träffade två super söta tjejer som vi fortfarande har kontakt med. underbara från våran sida.


på bilden här ser ni världens snällaste bartender, genom snäll.


på bilden är jag och lisa och dom söta vännerna vi fick, plus en bartender då.

sen under sommaren hade vi en massa moffkvällar, ja vi moffar bäst tillsammans.
och de såg alltid ut såhär ungefär.


"jag vet, vi är djur". haha

I augusti drog vi tillbaka till alanya igen, men då följde även linnea med.



men hon hade lite annat för sig också, men jag och lisas partykvällar blev super ändå, varje kväll hände det något nytt, minnesvärt.



Fem dagar efter vi kommit hem drog jag och lisa återigen ner, fast då bara över en weekend, torsdag-måndag.


vi drack strawberry daquri i aquarium all the time.

det är lite av alla våra minnen. Här kommer två till låtar, hinner inte lägga upp mera nu.


i miss you, my friend.


en bild från i somras.


ringar



i will always stand by your side.


oh yeah!
jag är så glad att jag har dig, men det bästa är att vi ligger på samma psyk-humor nivå.
du har alltid funnits för mig, genom allt mörker och ljus.
nu du babe, du vet själv att jag alltid finns för dig, ställer upp och gör dig glad.
tack för att du finns! du är en viktig person i mitt liv. i love you girl.


helgen i ett.

i fredags drog jag till sejla och vi flippade lite som ni kommer se på bilderna nedan, men så kul vi hade! Drog vidare till runis på förkrök och sedan ut. åkte hem till aida efter krogen, mys!

lördag så kom maria till södertälje så vi drog och käkade alla tre, och ut på stan lite! kvällen spenderades med maria, förkrök och sen utgång och träffade underbart och saknat folk. kul kväll!

och idag har jag jobbat med maria på georges hela dagen, alltid lika kul.


nu ska jag dra o sola

hörs sen babes!

i miss my bobbi dog.


movie time.

nu ska jag lägga mig i sängen tillsammans med en flaska juice och min mat. hörs imorgon!


imorgon ska jag träffa bästa lisa, mys!


dusch!

Efter att fått kramperna i magen tog jag en varm dusch, och det gjorde susen. Nu ska jag ta något att äta, förhoppningsvis blir det äggröra.


visst är jag brun!


lugn och ro.


med kramper i magen annars mår jag finfint.


trött och sliten.

Efter en lång dag på jobbet, har jag även hunnit med en lunch med kicki och mimmi. hållt mig borta från cigg har jag också gjort, har inte ens tänkt på det! känns as skönt. btw.. så har mitt nagellack förstörts nu när jag jobbat, eller det förstördes redan igår, menmen. ikväll ska bli en lugn kväll, en hemma kväll. Mys! Vad ska ni andra göra ikväll?


ser ni hur sliten jag ser ut? haha..


Hiss or diss?


Grattis Bästa bull.


i love you.


Hello darling's

Hann inte blogga igår tyvärr, orkade inte på morgonen för att jag var så jävla trött, sen efter jag slutat jobba så var de typ direkt hem till amanda, och sen utgång. var hemma runt fyra inatt, och då kände jag att jag var tvungen att sova eftersom nu ska jag snart iväg till jobbet igen. tungt men sant! vid halv ett ska jag luncha med kicki också, trevligt. Vi hörs när jag kommer hem! Kanske hinner slänga in något under dagen också.


Godnatt sötnosar,

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film som jag kan somna till. upp tidigt imorgon eftersom jag ska jobba, så kommer inte kunna blogga under dagen, men hinner nog med ett och annat innan och sedan efter ;)

kisses from summer.


Belöning till mig själv =)

Eftersom jag varit så duktig och inte rökt på lite mer än ett dygn så belönade jag mig själv med en ny kavaj.


Målar naglarna i blått.

Efter en promenad fram och tillbaka till patti i snö vädret.. sitter jag nu här hemma och målar naglarna, blå ska dom bli. super snyggt om jag får säga det själv! sen ska jag duscha, smörja in mig med brun utan sol, ansiktsmask och sen sova(?) Joo, lika bra så, börjar ju jobba sju imorgon. 

vad tycker ni om mina naglar? fina va? :D 


Första dagen rökfri

Visst dagen är inte över än, men har jag kunnat hållt mig såhär länge, klarar jag resten av kvällen också. Är riktigt stolt över mig själv, köpte även ett par bling-bling örhängen idag.


I'm in love

Hittar den ej i affärerna, iaf inte i södertälje och eskilstuna. Någon som sätt att den finns kvar i stockholm?



från bikbok.


Summer tipsar

Jumpsuit, hur sköna som helst. Vilken skulle ni välja? Den hel svarta eller skulle ni satsa på den leopardmönstrade?



Själv vet jag faktiskt inte, men skulle nog köpa den svarta först.

H&M 349:-


Fika med Kicki & Mimsan.

Gosh, vad glad jag blev när det blev bestämt att jag skulle fika med mina saknade vänner kicki och mimmi. Har inte träffat dom på år och dar känns det som.. Happy face!

Dagens facelook and outfit.



Tröja - HM
Leggings - Veromoda


Ny väska

Behöver verkligen en ny väska och funderar starkt på denna, snygg va?


klick.





Sweet dreams

Ligger i soffan och myser, kollar på csi miami. länge sen sist.. säger godnatt nu, är super trött. blir bättre uppdate imorgon babes! sweet dreams


Summer tipsar

Dessa uggs måste nog vara otroliga, det ser man ju bara på sulan? Lär vara såna som håller iallafall.



199:- på have2have.se


Blue

Blev i princip bara blått, haha.


Bh, trosa & nagellack


brun utan sol, behövs alltid ;)


Salt vatten spray, "tips från maria".



Trosa, supersnygg till min bränna.


En likadan tröja som jag hade på nyår, fast i blått.


Den här hade jag på nyår!


Efter sömn

Kom hem runt halv tre, men la mig direkt i sängen en stund och somnade och vaknade nu. Såå nu känner jag mig piggare. Bilder läggs upp strax. Vad har ni gjort idag? :)


God morgon

Ska snart börja fixa mig, nu sitter jag helt nyvaken här i soffan. Jag och Sara ska ta kvart i nio tåget till Eskilstuna för att först äta frukost på donken, mumms! älskar deras frukostar.



Såhär pigg är jag nu. haha!


utomlands

Känner att jag måste ut och resa snart igen, var alldeles för länge sen nu. Senast var i augusti, gjorde totalt fyra resor till turkiet mellan maj och augusti. och nu har jag inte rest sen dess. Men thailand går bort, eftersom jag jobbar och vill inte vara borta mer än en vecka. Och tycker att om man åker till thailand bör man vara där längre. Så vet ni något bra ställe som är varmt i februari, mars? Dock är inget planerat ännu, men man blir ju så sugen.


bild från turkiet, augusti.


Natti

Nu säger jag och Missan min lilla katt godnatt.


love this.




hm, 149kr.


sköna låtar


Summer tipsar.



Allt kommer från H&M, hur sött skulle inte detta vara en varm sommardag?


Fel på headern

Jag vet att det står fel på headern, att det ska stå "just believe!" men orkar verkligen inte ändra de nu. Det får bli en annan dag, sitter också vid fel dator just nu så kan ej ändra det nu heller, eftersom jag måste ha orginal bilden.


Vårjacka

Den här ska jag välkomna in i min garderob nu till våren, får bli nästa inköp när det gäller jackor.


Walk in closet

Detta är dock bara en fjärde del, men det får räcka för den här gången, haha.



Och här har ni min "jack" garderob, men den har jag inte riktigt hunnit fått in alla jackor i än.


Älskade lillebror

Älskade lillebror kom hem idag, så vi har ätit middag och nyss kollat film med massa gott. Saknat honom fast han bara varit borta i några dagar, men men. bjuder på två bilder på han och mig, aaw.


Mys dag.

En riktig mys dag har jag haft idag, bara varit hemma och tagit det lungt. Fixat klart i mina garderober (visar er sen) och smörjt in mig med brun utan sol, nu återstår en ansiktsmask innan sängen ropar.



Såhär mysig är jag just nu, hehe. Imorgon ska jag med Sara till Eskilstuna så måste då kriga efter ett nytt läppstift, mitt är stenslut. (kanske inte ser så bra på bilden) men måste ha ett nytt, så svårt att hitta denna färg. De kommer från hedlandet, men det är inte varje dag man åker dit lixom? Aja, mitt sista försök blir imorgon, annars blir det hedlandet nästa!


2011

Här har ni några bilder från mitt nyår. Jag hade en kanonkväll, men tiden gick alldeles för fort tycker jag. Men nu är det 2011, undra var detta år har att bjuda på, hoppas lika mycket som det förra. Många resor måste göras iallafall, jag som älskar att resa.

aya, tillbaka till nyåret, här är lite bilder.



Hur var erat nyår? Hoppas ni haft ett bra nyår iaf :D


RSS 2.0