En trött Malin! =)

Idag har jag först varit på jobbet, lunchade även med Maria och Fia. Trevligt! =) Senare träffade jag saknade Mimsan, vi shoppade lite, eller mimmi hittade massa men jag kom inte hem med särskilt mycket. men kanske lika bra, haha. En bra dag men nu är jag väldigt trött, ska se till och lägga mig tidigt idag eftersom jag börjar jobba kl sju imorgon :)


En trött Malin! =)


min helg.

I fredags var jag hemma hos Jossan, hon hade inflytningsfest. Det var riktigt roligt. Sen blev det utgång :) Sen i lördags tog jag det bara lungt. och idag har jag varit en sväng till stockholm och träffat diala, som jag inte träffat sen i september, long time ago. ;) haha.  sen nu ikväll var jag hos mimmi och fikade eftersom mickis fyllde år igår :) mys!

En bild från i fredags.


smärta att det är som det är nu.

De finns också två personer som jag verkligen saknar, och det känns i mitt hjärta varje dag. Trots att inget är som förut så går det alltid att förbättra än hur det ser ut nu. Vi har gjort så många fina upplevelser tillsammans som föralltid är minnen. Men vad har hänt på sistone? De hänger på alla oss, och man kan inte skylla på varandra. det är lika mycket allas ansvar. jag älskar er, och ni betyder oerhört mycket för mig. men vet ni vad det värsta är? Det är att jag saknar er så det gör ont i mig. De gör verkligen ont! Får en sån konstig känsla ibland som gör mig så svag för att jag inte har er på samma sätt längre.

Jag kommer alltid finnas och ställa upp för er vad de än är, vilket tid de än är på dygnet för att jag älskar er så starkt.


Tacka gud för er.

Tacka gud för att jag har dom fina människorna omkring mig som jag har idag. De som verkligen ger en inspiration, glädje och hopp. Just nu känner jag mig så frusterad, men när jag känner mig så, så sätter jag alltid på pepp musik och tänker bara på allt bra jag har. Även om jag gått igenom mycket i mitt liv som alltid kommer finnas kvar i mig så finns det så mycket som kan få mig att stå på mina egna ben, som gör mig mer självständig, utvecklad osv.


du är en av det personer som är en viktig del i mitt liv, våran vänskap är speciell, det vet du också. Man kan inte säga mer än äkta vänskap. ta åt dig! fy satan vad jag älskar dig.


Mysig tisdagkväll

Efter allt jobb jag gjort igår, och även lotta som haft så mkt att göra sp drog vi till en jätte mysig resturang och åt pizza och drack vin, ett ställe jag kommer gå till igen vill jag säga.

Idag har vi jobbat hemifrån, jag har kollat upp en massa företag sen har vi hunnit ringt lite, imorgon ska vi ringa resten.

på tal om något helt annat så känner jag verkligen hennes hunds andedräckt konstant, haha.

nu ska vi snart käka, sen ska vi jobba vidare.


Berlin


detta är verkligen en stad jag vill besöka, så himla vacker.


Top model

Har nu ansökt till svenska, matte och adminstration på distans som jag ska börja med i mitten av mars. svenskan och matten ska jag läsa på fem veckor och adminstrationen på tre veckor, jag älskar att jobba fort, annars blir man bara seg.

Vill bara komma igång med mitt andra jobb nu också, så allt kan rulla på. Längtar verkligen, för tycker det verkar jätte kul och intressant!! Men snart så :D

Ska snart titta på top model, sen blir det sängen tidigt eftersom jag ska upp och jobba imorgon klockan sju.. :D


Sen ska jag självklart gosa sönder med min älskling innan vi sover.


Fika

Nu blir det en fika med underbara och saknade kicki innan jag ska på möte. Vi hörs strax!


saknar mitt hår, men fredag ska de fixas igen.


Nu är helgen över.

Idag har jag bara tagit det lungt, riktigt mysigt må jag säga.

Igårkväll mötte jag upp Fia i stan, så vi drog vidare till Ub och tog några öl, sen vidare till munken. där det blev någon öl till, hihi. Sen kom även Maria och bästa Sejla dit :) Kul faktiskt.

Nog om det, ikväll har jag iallafall haft det mysigt med Sejla, vi drog förbi donken och satt och snackade massor. De behövdes verkligen, så skönt lixom. Tur att hon bara är borta i två, tre dagar. hihi! Imorgon är jag ledig iallafall, ser fram emot, men ska ända gå upp tidigt, tänkte hinna sola innan jag ska träffa kicki på en fika kl halv tolv. Sen har jag ett möte kvart över ett också! hehe.. Va ska ni göra imorgon då? :)

Nu ska jag iallafall kolla runt lite på internet, kläder osv.. sen sova! Hörs imorgon babes.
kisses


harrys och jobb.

god morgon på er.. ;)
haha, nej men har inte haft tid att blogga tidigare än nu.. var ute på harrys igår, awesome sen blev jag och carro kvar här i eskilstuna över natten. sen idag har jag träffat lotta, vi har gått igenom lite, solat, och snackat en massa. och ätit ! vi bokade även en utbildning till mig, så vi ska till göteborg i mars och gå på den då :d ska bli jäte kul tkr jag hha... nej men nu måste jag gå till bussen, hörs när jag är hemma igen. pusss pusss.


daniel adams ray

Imorgon blir det Harrys, bokade nyss biljett. Och på plats kommer daniel adams ray vara! hur nice? Jävligt nice. De kommer bli en awesome kväll.

Men nu måste jag duscha, och fixa lite. Imorgon börjar jag jobba kl sju som sagt.

puss och godnatt på er.


Trött tjej

Gud så trött jag är.. Hann iallafall med att träffa bästa sejla idag, blev en liten fika. Sen nu för en stund sen var jag med Fia på aktivitetshuset, riktigt fint har det blivit. första gången jag var där. Mysigt :)


snygga skor, kom in i min storlek.


Now im back again ;)

Bloggen har legat nere under en längre tid, jag vet. och förlåt ni som lidit av det, men nu är jag tillbaka igen med flera inlägg om dagen;) Måste kännas sköönt för er va? Ni måste saknat mig för mycket.

Idag ska jag iallafall jobba med Lotta, i södertälje. Vi ska marknadsföra massa olika företag så det var svaret på eran fråga varför jag är uppe så tidigt, jo för att jag nöter och nöter in allt igen bara.

Sen har hon bokat in mig på stockholmsmässan och uppsalaspexet också!! ;) Härliga tider, eller vad säger ni?!

Men gosh, vad trött jag är på detta väder, kan det bli sommar nu.. åtminstone vår, hoppas de kommer snart.

En sak till, kan inte sluta skratta åt mig och Sejla. Igår, fyfan va klockrena vi var.. och då ska vi inte påminna er om stockholmsresan också. hahaaha! Kommer bli tomt utan min älskling när hon åker bort ett år, kommer sluta med att jag sitter och pratar våran humor med mig själv, hahaha :P nejmen..

Nu måste jag fortsätta plugga. Hörs om ett tag!


Alla hjärtans dag.

Idag är det alla hjärtans dag, och den firades imorse med min fina vän maria, ikväll ska jag äta go mat och bara ha det mysigt med min söta vän carro. Det är tur man har vänner såna här dagar!

helgen har varit kanon iallafall, träffade F. en väldigt saknad person från min sida!


Bilder från helgen


två nötter i ett nötskal

igårkväll skulle jag och sejla ta bilen och åka o hämta saknade maria på arlanda, det gick inte riktigt enligt planerna, haha, men vi kom fram tillslut iallafall, men de tog oss lång tid att hitta rätt, vi åkte runt i hela sthlm .. säg ngnstans vi inte var, hahaha, skrattade som fan båda två, ett minne förlivet måste jag säga.

utan dig vid min sida vet jag inte vad jag skulle ta mig till, du gör mina dagar.






med dig har jag alltid ett leende på läpparna, de tackar jag för.


Vänskap

Med tiden märker man vilka som är sina äkta vänner, och vilka som för det mesta bara är rent ut sagt falska. Jag kommer ihåg när jag var 15 då jag umgicks med typ 20 vänner om inte mera, alla var ett stort gäng och jag trodde och sa att jag skulle alltid vara vän med alla dem. Men med tiden blir man mognare och glider ifrån vissa, märker att vissa är falska osv.. Och man märker vilka som e äkta och inte. Vilka man känner att dem kommer jag nog va vän med hela livet om det är såå. För en sådan vän som man känner så starkt för att det kommer va så, det är en äkta vän, en vän som alltid ställer upp, en vän som alltid får en glad då man är ledsen. Och med detta inlägg vill jag visa det till en speciellt person i mitt liv, nämligen sejla.


du är en vän som uppfyller allt som en äkta vän ska göra. Du ställer alltid upp, likaså jag för dig.
Du är allt och lite till. Dig vill jag ha hela mitt liv vid min sida! jag sviker dig aldrig, baby.
i love you soo much!


RSS 2.0